Forsendelse

På denne side finder du alt, hvad du har brug for at vide om forsendelse og levering af din pakke. Hvis du har afgivet en ordre, holder vi dig altid informeret om pakkens forsendelsesstatus via e-mail. Du kan også se dette på din personlige kontoside.



Forsendelsen af din ordre

Når du gennemfører din bestilling, kan du finde de tilgængelige forsendelsesmetoder i indkøbskurven. Disse ændres, når du vælger et andet land. Du kan ofte vælge at få din bestilling leveret til dit hjem eller at afhente den på et afhentningssted. Det er muligt at angive en anden leveringsadresse i indkøbskurven, f.eks. for at få din ordre leveret til dit arbejde. Hvis din ordre ikke kan komme ind i postkassen, skal du være hjemme for at modtage pakken.

Spor din pakke
Så snart vi sender din ordre, sender vi dig en e-mail med en sporingskode. På denne måde kan du selv spore din pakke. Du kan også finde sporingskoden på din ordrestatusside.


Forsendelsesomkostninger

Vi sender ordrer gratis til lande i Europa.


Ofte stillede spørgsmål

Har du stadig spørgsmål om forsendelsen af din ordre? Vi har listet de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

  • Hvilke lande sender Gomibo til?

    Vi sender til flere lande i Europa. Hvis du bor i et af følgende lande/områder, kan vi sende din ordre til dig:

    • Belgien
    • Bulgarien
    • Cypern
    • Danmark*
    • Estland
    • Finland*
    • Frankrig*
    • Grækenland
    • Irland
    • Italien
    • Kroatien
    • Letland
    • Litauen
    • Malta
    • Luxembourg
    • Nederlandene
    • Norge
    • Østrig*
    • Polen
    • Portugal*
    • Rumænien
    • Schweiz
    • Slovakiet
    • Slovenien
    • Spanien*
    • Storbritannien (England, Skotland, Wales og Nordirland)*
    • Sverige
    • Tjekkiet
    • Ungarn
    • *Undtagelser

      Nogle regioner kan vi ikke sende pakker til. Det drejer sig om:

      • Danmark: Grønland
      • Finland: Åland
      • Spanien
        • Kanariske Øer
        • Melilla
        • Ceuta
      • Portugal: Madeira
      • Østrig: Kleinwalsertal
      • Den Franske Republik
        • Saint Martin
        • Saint Barthélemy
        • Guadeloupe
        • Martinique
        • Fransk Guyana
        • Réunion
        • Saint-Pierre og Miquelon
        • Mayotte
        • Mayotte Cédex
        • Wallis og Futuna
        • Fransk Polynesien
        • Ny Kaledonien
      • Storbritannien
        • Guernsey
        • Jersey
        • Isle of Man
        • Gibraltar
  • Hvornår bliver min ordre leveret?

    Vi holder dig altid informeret om status for din ordre via e-mail. Du modtager en sporingskode, så snart vi har sendt den. På denne måde kan du tjekke, hvornår din pakke bliver leveret, på pakketjenestens hjemmeside. Dette gælder både for levering til hjemmet og afhentning på et afhentningssted. Se vores side om leveringstider for at få flere oplysninger.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min ordre leveres?

    Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil fragtmanden efterlade en besked. Denne meddelelse fortæller dig, hvad du kan gøre nu, hvor du kan hente din pakke, eller hvornår den vil blive tilbudt igen. Du kan også finde disse oplysninger med din sporingskode.

  • Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen på min ordre?

    Har du bestilt, men begået en fejl, da du indtastede din adresse? Eller vil du gerne have ordren leveret et andet sted? Bare rolig, du kan ændre adressen. Tjek først din ordrestatusside for at se, om ordren allerede er blevet afsendt fra os.

    Er din ordre ikke blevet sendt endnu?
    Kontakt venligst vores kundeservice. Vi kan ændre adressen i vores system, så pakken sendes til den korrekte adresse.

    Er din ordre allerede blevet sendt?
    Så kan vi ikke længere ændre leveringsadressen. Når vi sender din ordre, modtager du en e-mail fra os med en sporingskode. Brug denne kode til at se, om du kan ændre adressen hos pakkeposttjenesten, eventuelt efter det første leveringsforsøg.

  • Jeg bestiller fra udlandet. Refunderer I importafgifter og moms?

    Ja, for privatekunder betaler vi importafgifter og moms, og dette er inkluderet i den pris, du ser på hjemmesiden, når du vælger afsendelsesland. Dette gælder også for kunder, der bestiller fra lande uden for EU. Så du behøver ikke at betale disse ved døren til den person, der leverer din pakke.

    Gomibo refunderer disse omkostninger for alle lande fra listen over lande ovenfor under spørgsmålet "Hvilke lande sender Gomibo til?".