Garanti og reparationer

Er der et problem med dit produkt? Bare rolig, vi er her for at hjælpe dig. Registrer dit produkt til reparation med det samme ved hjælp af den grønne knap, eller læs denne side for at få flere oplysninger.

Registrer et produkt til reparation >


Alle produkter, der kan købes hos os, er omfattet af den lovpligtige garanti og producentgaranti. Det betyder, at produktet skal kunne det, som forbrugerne med rimelighed kan forvente af det.


Garantiregler

Vi finder det vigtigt, at dit produkt bliver repareret korrekt og hurtigt. Derfor udliciterer vi dette til de bedste reparationsværksteder, som er certificeret af dit produkts mærke. På den måde garanterer vi en reparation, der lever op til producentens standarder. Alle produkter, du har bestilt hos os, er dækket af en lovpligtig toårig garanti. Producentens garanti, som ofte er på et år, har forrang i det første år. Det betyder, at når producentens garanti er udløbet, forlænges garantien automatisk til den lovpligtige garanti. Når du får din telefon eller tablet tilbage igen efter reparationen, gælder producentens garanti igen i op til to år fra købsdatoen.

Reparationsfirmaet afgør, om din defekt er omfattet af garantien eller ej. For at gøre dette holder de årsagen til fejlen for øje.

  • Dit produkt har softwareproblemer eller en anden defekt, som du ikke er skyld i
    Hvis dit produkt ikke længere fungerer korrekt på grund af en fabrikationsfejl, er reparationen omfattet af garantien og er gratis. Dit produkt leveres gratis tilbage til dig efter reparationen. Du vil naturligvis helst undgå, at dit produkt skal repareres. Heldigvis kan du selv løse mange softwareproblemer. Tjek derfor altid vores side med almindelige problemer og løsninger, før du sender dit produkt til reparation.

    Bemærk venligst: Har dit produkt også brugsskader? Reparationsfirmaet reparerer altid alle fejl for at garantere produktets kvalitet. En delvis reparation er ikke mulig. Det er derfor muligt, at du vil modtage et prisoverslag for reparationen.

  • Dit produkt har brugsskader
    Fald-, slag-, vand- og trykskader er aldrig dækket af garantien. Din garanti bortfalder også i tilfælde af skader forårsaget af snavs, som påvirker produktets funktion, eller ved forkert rengøring af produktet. Endelig bortfalder garantien også, hvis enheden åbnes af en tredjepart, dvs. en person, der ikke har tilladelse fra producenten. I disse tilfælde vil du altid modtage et prisoverslag. Du kan så selv bestemme, om du vil have dit produkt repareret til denne pris.

Reparationer, der ikke er dækket af garantien

Dit produkts mærke udvælger de værksteder, der har tilladelse til at udføre garantireparationer. Efter reparationer er blevet udført af et værksted, der er certificeret af producenten, starter den oprindelige garantiperiode for dit produkt igen. Disse reparationsværksteder bruger altid originale dele og kontrollerer dit produkt fuldstændigt, så alt fungerer som det skal, og dit produkt lever op til producentens standarder. Derfor kan et prisoverslag på en reparation, der ikke er dækket af garantien, nogle gange være højere, end du måske forventer.

Har din telefon brugsskader, og er den derfor ikke dækket af garantien? Så kan du også vælge at få din telefon repareret hos et ikke-certificeret reparationsfirma i dit område. Disse værksteder er ofte billigere og hurtigere og giver undertiden også mulighed for at bruge originale dele. Husk, at du efter reparationen ikke længere har ret til producentgarantien.

Bemærk venligst! Hvis du lader enheden repareres af et ikke-certificeret værksted, bortfalder garantien på din enhed. Vi anbefaler derfor kun dette, hvis din defekt ikke er dækket af garantien, og garantiperioden for dit produkt udløber inden for få måneder.


Registrer din enhed til reparation

Vi er kede af at høre, at du har problemer med din telefon eller tablet! Heldigvis kan vi løse dette problem for dig. Vi giver altid 2 års garanti på alle vores enheder. Reparationer tager normalt mellem 5 og 10 arbejdsdage. Hvis reparationsfirmaet skal bestille dele udefra, kan det tage lidt længere tid.

Nulstil altid enheden til fabriksindstillingerne, før du sender den til reparation. Har du en Apple iPhone? Så skal du sørge for, at funktionen Find min iPhone er deaktiveret. Ellers kan din enhed ikke repareres.


Registrer produkt til reparation >


Registrer dit tilbehør til reparation

Det er irriterende når tilbehør er defekt, men vi kan hjælpe dig med at reparere det. Vi giver dig altid mindst 6 måneders garanti på alt tilbehør.

Tip! Kostede dit tilbehør mindre end 30 EUR? Hvis det er tilfældet, skal du sende et billede af dit ødelagte produkt via kontaktformularen nederst på vores kundeserviceside. Så kan vi hjælpe dig endnu hurtigere.


Registrer produkt til reparation >


Gendan din enhed til fabriksindstillingerne

Før du sender enheden til reparation, er det nødvendigt at gendanne fabriksindstillingerne. Dette fjerner alle dine indstillinger, apps og billeder fra din enhed. Du kan oprette en sikkerhedskopi for at gendanne disse filer og indstillinger. På vores enhedssupportside forklarer vi, hvordan du sikkerhedskopierer og nulstiller din enhed.