Ombytning og annullering

Vil du bytte eller annullere din ordre? Vi er kede af, at ikke alt er, som du havde forventet, men vi vil naturligvis hjælpe dig med at løse problemet. Registrer dit produkt nu via den grønne knap, eller læs denne side for at få flere oplysninger.

Byt eller annuller produktet >


Alle Gomibo-produkter kan returneres gratis op til 31 dage efter modtagelsen. Når du har registreret din returnering, har du 7 dage til at sende produktet tilbage til os.


Regler for ombytning og annullering

  • Produktet er så vidt muligt i original og ubrugt stand.
  • Produktet er komplet med ubeskadiget fabriksemballage, alt tilbehør og alle hæfter er uden skriftlige påtegninger.

Er du ved at returnere øretelefoner?
Af hygiejniske årsager skal de høretelefoner, du returnerer, være ubrugte. Returnerer du øretelefoner, der ikke længere er rene? Så opkræves der et rengøringsgebyr på 12,50 EUR.

Opfylder du ikke disse krav?
Tror du, at du måske ikke opfylder vores krav? Så kan vi stadig nå frem til en god løsning på halvvejen. Vi kontrollerer dit produkt omhyggeligt, når det ankommer, og ser, hvilke muligheder vi kan tilbyde dig. Vi vil naturligvis altid holde dig orienteret. Du bestemmer selv, hvilken løsning der passer bedst til dig, og hvad der skal ske med dit produkt.


Byt eller annuller et produkt

Foretrækker du en anden farve eller et andet produkt, eller har du brug for at annullere din ordre? Vi ordner det for dig. Du kan bytte eller annullere din ordre op til 31 dage efter modtagelsen, og det er helt gratis. Hvis du annullerer din ordre, vil den refunderede købspris, herunder eventuelle forsendelsesomkostninger (ekskl. ekstra forsendelsesmuligheder såsom anbefalet post eller forsendelse med forsikring) blive krediteret din bankkonto inden for 5 hverdage.

Før du returnerer dit produkt til os, skal du gendanne enheden til fabriksindstillingerne. Har du en Apple iPhone? Så skal du sørge for, at funktionen Find min iPhone er deaktiveret. Ellers kan vi ikke behandle din returnering.


Byt eller annuller produktet >


Så snart du har registreret dit produkt, modtager du en gratis forsendelseslabel til at returnere produktet til os. Du kan spore din pakke med den kode, du modtager, når din ordre er afsendt, og vi sender dig en e-mail, så snart vi har modtaget din pakke. Vi ombytter eller annullerer derefter din ordre. Vi holder dig opdateret via e-mail, så du ved præcis, hvad der foregår.


Dit produkt er defekt

Et defekt produkt er meget irriterende, men vi er her for at hjælpe dig! Se venligst vores side om garanti og reparationer.


Gendan dit produkt til fabriksindstillingerne

Før du returnerer dit produkt til os, skal du gendanne enheden til fabriksindstillingerne. Dette fjerner alle filer og data. Du kan lave en sikkerhedskopi for at gemme disse filer og data. I vores enhedssupportforklarer vi, hvordan du sikkerhedskopierer og nulstiller din enhed.