Forsendelse

På denne side finder du alt, hvad du har brug for at vide om forsendelse og levering af din pakke. Hvis du har afgivet en bestilling, holder vi dig altid informeret om pakkens forsendelsesstatus via e-mail. Du kan også se dette på din personlige kontoside.



Forsendelsen af din bestilling

Når du gennemfører din bestilling, kan du finde de tilgængelige forsendelsesmetoder i indkøbskurven. Disse ændres, når du vælger et andet land. Du kan ofte vælge at få din bestilling leveret direkte til dit hjem eller at afhente den på et afhentningssted. Det er muligt at angive en anden leveringsadresse i indkøbskurven, f.eks. for at få din bestilling leveret til dit arbejde. Hvis din bestilling ikke kan komme ind i postkassen, skal du være hjemme for at modtage pakken.

Spor din pakke
Så snart vi har sendt din bestilling, sender vi dig en e-mail med en sporingskode. På denne måde kan du selv spore din pakke. Du kan også finde sporingskoden på din ordrestatusside.


Forsendelsesomkostninger

Vi sender bestillinger gratis til lande inden for EU. Tabellen nedenfor viser dig forsendelsesomkostningerne for din bestilling til lande uden for Den Europæiske Union.


Forsendelsesomkostninger Med brevpost Pr. pakkepost
EU-lande Gratis Gratis
Norge Gratis 75,95 kr.
Storbritannien Gratis 36,95 kr.
Schweiz Gratis 75,95 kr.

Ofte stillede spørgsmål

Har du stadig spørgsmål om forsendelsen af din bestilling? Vi har lavet en liste over de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

  • Hvilke lande sender Gomibo til?

    Vi sender til flere lande i Europa. Hvis du bor i et af følgende lande/områder, kan vi sende din bestilling til dig:

    • Belgien
    • Bulgarien
    • Cypern
    • Danmark*
    • Estland
    • Finland*
    • Frankrig*
    • Grækenland
    • Irland
    • Italien
    • Kroatien
    • Letland
    • Litauen
    • Malta
    • Luxembourg
    • Nederlandene
    • Norge
    • Østrig*
    • Polen
    • Portugal*
    • Rumænien
    • Schweiz
    • Slovakiet
    • Slovenien
    • Spanien*
    • Storbritannien (England, Skotland, Wales og Nordirland)*
    • Sverige
    • Tjekkiet
    • Ungarn
    • *Undtagelser

      Nogle regioner kan vi ikke sende pakker til. Det drejer sig om:

      • Danmark:
        • Grønland
        • Færøerne
      • Finland: Åland
      • Spanien
        • Kanariske Øer
        • Melilla
        • Ceuta
      • Portugal: Madeira
      • Østrig: Kleinwalsertal
      • Den Franske Republik
        • Saint Martin
        • Saint Barthélemy
        • Guadeloupe
        • Martinique
        • Fransk Guyana
        • Réunion
        • Saint-Pierre og Miquelon
        • Mayotte
        • Mayotte Cédex
        • Wallis og Futuna
        • Fransk Polynesien
        • Ny Kaledonien
      • Storbritannien
        • Guernsey
        • Jersey
        • Isle of Man
        • Gibraltar
  • Hvornår bliver min bestilling leveret?

    Vi holder dig altid informeret om status for din bestilling via e-mail. Du modtager en sporingskode, så snart vi har sendt den. På denne måde kan du tjekke, hvornår din pakke bliver leveret, på pakketjenestens hjemmeside. Det gælder både for levering til hjemmet og afhentning på et afhentningssted. Se vores side om leveringstider for at få flere oplysninger.

  • Hvilken leveringstjeneste leverer min bestilling?

    Vi har et tæt samarbejde med UPS for at kunne levere din bestilling til dig så hurtigt som muligt og med den bedste ydelse. Se vores side om vores partnere for at få flere oplysninger.

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min bestilling leveres?

    Hvis du ikke er hjemme på leveringstidspunktet, vil fragtmanden efterlade en besked. Denne meddelelse informerer dig om, hvad du skal gøre nu, hvor du kan hente din pakke, eller hvornår den vil blive forsøgt leveret igen. Du kan også finde disse oplysninger med din sporingskode.

  • Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen på min bestilling?

    Har du afgivet en bestilling, men ved en fejl indtastet den forkerte adresse? Eller vil du gerne have bestillingen leveret et andet sted? Bare rolig, du kan ændre adressen. Tjek først din ordrestatusside for at se, om bestillingen allerede er blevet afsendt.

    Er din bestilling ikke blevet sendt endnu?
    Kontakt venligst vores kundeservice. Vi kan ændre adressen i vores system, så pakken sendes til den korrekte adresse.

    Er din bestilling allerede blevet sendt?
    I så fald kan vi ikke længere ændre leveringsadressen. Når vi sender din bestilling, modtager du en e-mail fra os med en sporingskode. Brug denne kode til at se, om du kan ændre adressen hos pakkeposttjenesten, eventuelt efter det første leveringsforsøg.

  • Jeg bestiller fra udlandet. Refunderer I importafgifter og moms?

    Ja, for privatekunder betaler vi importafgifter og moms, og dette er inkluderet i den pris, du ser på hjemmesiden, når du vælger afsendelsesland. Dette gælder også for kunder, der bestiller fra lande uden for EU. Så du behøver ikke at betale disse ved døren til den person, der leverer din pakke.

    Gomibo refunderer disse omkostninger for alle lande fra listen over lande ovenfor under spørgsmålet "Hvilke lande sender Gomibo til?".