Hvordan registrerer jeg min returnering?

Ønsker du at returnere dit produkt? Vi hjælper dig gerne. Du skal blot registrere din returnering på din kontoside. Har du brug for lidt mere hjælp? Du kan finde en kort trin-for-trin-guide til returnering af dit produkt nedenfor.


Trin-for-trin-guiden til registrering af dit produkt med henblik på returnering


  1. Log ind på din ordrestatusside med din e-mailadresse og adgangskode. Har du endnu ikke en Gomibo-konto? Så kan du logge ind med dit ordrenummer og din e-mailadresse. Du kan finde dit ordrenummer i e-mailen med ordrebekræftelsen.
  2. Klik på Returnering i menuen
  3. Under Trin 1skal du afkrydse det produkt, du vil returnere. Du kan også vælge mere end ét produkt.
  4. Først skal du oplyse os om, hvorfor du returnerer produktet under Årsag til returnering. Hvis du ikke har en grund eller ikke vil fortælle os det, kan du også angive Ingen grund. Det er ikke noget problem for os.
  5. Klik derefter på den grønne knap nederst på siden, hvor der står Fortsæt registrering.
  6. Følg alle trin, og udfyld alle de oplysninger, der gælder for dig. Hele processen tager kun et par minutter!
  7. Når dit produkt er blevet registreret, giver vi dig en gratis forsendelsesetiket. Pak dit produkt omhyggeligt ind ved at følge vores pakkeråd, og sæt din forsendelsesetiket på kassen.
  8. Og så er du klar! Det eneste, du skal gøre, er at aflevere pakken. Det kan du gøre i den nærmeste UPS-pakkeshop.
    Bemærk venligst: Det er ikke nødvendigt at vælge yderligere forsendelsesmuligheder som f.eks. anbefalet eller forsikret forsendelse. Pakken er allerede forsikret via vores forsendelsesetiket. Vi refunderer derfor ikke omkostningerne til yderligere forsendelsesmuligheder.

Kan du stadig ikke helt finde ud af det?

Kan du stadig ikke registrere dit produkt? Kontakt venligst vores kundeservice via kontaktformularen nederst på vores kundeserviceside.