Forslag og klager


Forslag

Vi vil meget gerne høre dine forslag! Har du bemærket noget på hjemmesiden eller under bestillingsprocessen, som vi kunne forbedre? Giv os besked via vores kontaktformular nederst på vores kundeserviceside. Din feedback gør, at vi kan forbedre vores service endnu mere i fremtiden.


Klager

Vi prøver, at tilbyde dig den bedst mulige service. Men du er måske ikke tilfreds med, hvordan det er gået. Det vil vi gerne løse sammen.

Har du en klage? Send den til os via vores kontaktformular nederst på vores kundeserviceside. Alle klager tages meget alvorligt. Når vi modtager din besked, undersøger vi klagen, og du vil modtage et fyldestgørende svar inden for 14 dage.


  • Er du ikke tilfreds med løsningen?

    Har du indgivet din klage, men er du ikke tilfreds med løsningen? I så fald skal du sende en skriftlig beskrivelse af din klage til vores interne salgschef. Send et brev til nedenstående adresse med overskriften "Klage".


    Gomibo
    til Manager Binnendienst
    Postbus 2023
    9700 VC Groningen
    Nederlandene


    Hvis vi ikke kan finde en løsning sammen, kan du inddrage den uafhængige europæiske ODR-platform.