Bestilling og betaling

På vores websted kan du selv bestille din ordre nemt og hurtigt.
Har du spørgsmål i forbindelse med at afgive en ordre eller foretage en betaling? Så tag et kig på vores Ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan bestiller jeg?

    Du kan nemt selv afgive en ordre via vores websted. Log ind med din virksomhedskonto for at se de rigtige priser og lagerniveauer. I vores sammenligningsværktøj finder du alle tilgængelige telefoner og tablets. Brug søgelinjen i den gule boks eller vælg det mærke i filteret, som du vil se tilgængeligt antal og produkter for. Læg de ønskede produkter i din indkøbskurv, og bekræft bestillingen. De oplysninger som vi kender er allerede blevet udfyldt for dig.

  • Hvordan afgiver jeg en ordre uden at betale moms?

    Du har to muligheder for at afgive en ordre:

    1. Momsen afregnes før betaling.
      Afgiv en ordre, vælg betalingsmetoden "Bankoverførsel" og send en e-mail med ordrenummeret til business@gomibo.dk. Du vil modtage en proformafaktura uden moms inden for en hverdag og kan derefter betale. Ordren afsendes, når betalingen er modtaget. Ordren er derfor forsinket med en dag.
    2. Momsen afregnes efter betaling.
      Afgiv en bestilling, og betal det fulde beløb inklusive moms. Din ordre afsendes straks. Send bestillingsnummeret på e-mail til business@gomibo.dk. Momsen vil derefter blive krediteret din konto inden for fem hverdage. Du kan finde fakturaen uden moms på din konto.

  • Kan jeg ændre eller annullere min ordre inden afsendelse?

    Det er muligt, men du bedes sende din anmodning til business@gomibo.dk. Når enheder købes specielt på bestilling, er ændringer ikke altid mulige. I så fald bedes du også kontakte os via e-mail.

  • Hvilke metoder kan jeg bruge til at betale?

    Vores kunder kan altid betale via bankoverførsel, Visa/Mastercard og Maestro. Der kan være en ekstra mulighed til rådighed for dit land. Du kan finde en oversigt over alle betalingsmetoder pr. land her.

  • Min ordre er blevet afgivet, men jeg mangler stadig at betale. Hvordan gør jeg det?

    I bekræftelses-e-mailen vil en grøn knap videresende dig til en betalingsside. Her kan du betale direkte, og du finder også de oplysninger, du skal bruge for at betale via bankoverførsel. Du kan også finde denne side på din konto.

  • Jeg ønsker at få en intern reference på fakturaen. Er det muligt?

    Ja, det er muligt at få din egen ordrereference på fakturaen og forsendelsesmærket. Når du er logget ind med din erhvervskonto, ser du feltet for ordrereferencen i indkøbskurven med dit navn og adresseoplysninger.

  • Hvordan fungerer bestilling på kredit?

    Hvis du bestiller på kredit hos os, frigiver vi din ordre samme dag, forudsat at den ligger inden for kreditgrænsen, og der ikke er nogen forfaldne fakturaer. Du behøver ikke selv at gøre noget. Hvis kreditgrænsen er nået, eller en betalingsperiode er udløbet, informerer vi dig straks via e-mail.

  • Er jeg kvalificeret til at bestille på kredit?

    Muligheden for at bestille på kredit/konto vil blive undersøgt for et forventet køb af over 50 enheder om året. Ønsker du at kvalificere dig til kredit? Send venligst din anmodning pr. e-mail til business@gomibo.dk. For at kunne bestille på konto beder vi dig altid om at sende os nogle dokumenter og om at have forudbetalt mindst én ordre inden for de seneste to måneder. Vi tilbyder muligheden for at bestille på konto i samarbejde med et kreditforsikringsselskab, som vurderer ansøgningen. Behandlingstiden for en kreditansøgning er normalt 1-2 uger.

  • Momsen på fakturaen skal modregnes. Hvordan ordner jeg det?

    Har du allerede betalt ordren inklusive moms? Herefter vil momsen blive refunderet til din konto inden for 5 hverdage, og du vil kunne finde fakturaen uden moms på din konto. Ønsker du at betale eksklusiv moms? Afgiv en ordre, vælg betalingsmetoden "Bankoverførsel" og send en e-mail med ordrenummeret til business@gomibo.dk. Du vil modtage en proformafaktura uden moms inden for en hverdag og kan derefter betale.
    Bemærk: I mange tilfælde overføres momsen automatisk efter den første ordre. Du behøver så ikke længere at kontakte business@gomibo.dk, og den korrekte faktura vil blive vist direkte på din konto.

  • Hvornår modtager jeg en momsfaktura med omvendt betalingspligt?

    Vores økonomiafdeling udarbejder disse fakturaer manuelt, så snart din ordre er blevet sendt, eller hvis du har anmodet om dem via e-mail. Har du stadig ikke modtaget din faktura en dag efter modtagelsen af din ordre? Så send en e-mail til business@gomibo.dk.