Eftersalg

Vi hjælper dig fortsat, også efter din bestilling er leveret. F.eks. hvis enheden ikke fungerer som forventet. Mange problemer kan løses via vores side om almene enhedsproblemer.

Fandt du ikke løsningen på dit problem, eller har du spørgsmål om returnering af dit produkt? Her er nogle ofte stillede spørgsmål om garanti, reparation, ombytning og annullering.


Ofte stillede spørgsmål

  • Jeg har modtaget en defekt enhed. Hvad kan jeg gøre?

    Hvis du rapporterer fejlen til os inden for 5 hverdage efter modtagelsen af enheden, kan du returnere den til os. Du bedes rapportere problemet via business@gomibo.com for at få yderligere instruktioner. I denne e-mail skal du angive ordrenummeret, produktets navn og en kort beskrivelse af defekten.

  • En enhed, som jeg har modtaget via Gomibo, er blevet defekt. Hvad kan jeg gøre?

    Er du erhvervsbruger? Så kan du registrere din enhed til reparation via business@gomibo.com. Angiv ordrenummeret, produktets navn samt en kort beskrivelse af defekten i e-mailen.
    Bemærk venligst: Er du forhandler? Så er du selv ansvarlig for garantien.

  • En Apple iPhone, som jeg har modtaget via Gomibo, er blevet defekt. Hvad kan jeg gøre?

    iPhones kan registreres til reparation inden for et år efter købet via Apple. Det andet år af garantien løber via Gomibo. Indberet enheden ved at sende IMEI-nummer, ordrenummer og en beskrivelse af defekten til business@gomibo.com.

  • Jeg er forhandler og har en enhed med en defekt, som der ikke er noget reparationssted til rådighed for. Hvad kan jeg gøre?

    Hvis der er tale om en Fairphone, Google-telefon, OnePlus, Vivo eller Xiaomi, kan du registrere enheden til reparation via business@gomibo.com. Angiv IMEI- og ordrenummeret i e-mailen. Når du har registreret dig, kan telefonen sendes til os.

  • Jeg sendte min enhed til reparation. Hvordan får jeg en statusopdatering?

    En reparation tager normalt 5-10 arbejdsdage. Har du spørgsmål til statussen? Kontakt vores tekniske service via den almindelige Kundeservice. Angiv også dit ordrenummer.

  • Jeg sendte min enhed til reparation, og nu har jeg modtaget et pristilbud fra reparationscentret. Hvordan fungerer det?

    I prisoverslaget forklares det, hvorfor garantien er blevet afvist. F.eks. er fald-, stød- og vandskader ikke dækket af producentens garanti. Har du spørgsmål efter at have set pristilbuddet? Send dit spørgsmål til vores tekniske afdeling via den almindelige Kundeservice, og angiv dit ordrenummer.

  • Kan jeg ombytte eller annullere et produkt?

    Som erhvervskunde er det normalt ikke muligt at annullere eller ombytte. Har du købt telefonen for højst en uge siden og ønsker at bytte den til en anden farve eller model? Send ordrenummeret og årsagen til annulleringen til business@gomibo.com. Derefter vil vi se på mulighederne.

  • Jeg har modtaget det forkerte produkt. Hvad kan jeg gøre?

    Har enheden f.eks. en anden farve end den du har bestilt? Du bedes registrere enheden hos os via business@gomibo.com med angivelse af IMEI- og ordrenummer. Du kan selv bestille det korrekte produkt via vores hjemmeside, og vi vil foretage en kreditering af den forkert bestilte enhed.