Forsendelse og levering

Har du spørgsmål om forsendelse eller leveringstid? Så tag et kig på vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan sendes min bestilling?

    Vi benytter PostNL for pakker der sendes inden for Holland og til Belgien. UPS eller DHL tager sig af forsendelsen af pakker til alle andre lande i Europa. Forsendelse inden for Europa er gratis. Den forventede leveringstid for hvert produkt er angivet på vores hjemmeside. Leveringstiden kan dog ændres, hvis du vælger et andet land.

  • Kan jeg få en bestilling leveret direkte til min kunde med dropshipping?

    Ja, vi tilbyder gratis dropshipment. Når din bestilling leveres direkte til slutkunden, bruger vi en umærket leveringspakke. Bestillingen ledsages af en pakkeliste uden priser og med dine egne kontaktoplysninger. Slutkunden vil ikke kunne se at produkterne kommer fra Gomibo. Vores dropshipment-service er tilgængelig som standard på din Gomibo Erhvervs-konto. For hver bestilling skal du i indkøbskurven angive om du ønsker at benytte denne gratis mulighed.

    Bemærk venligst: Dropshipping er kun tilgængelig for levering inden for samme land som din (faktura)adresse.

  • En del af min bestilling er ikke på lager. Kan jeg stadig modtage resten allerede nu?

    Der oprettes ikke automatisk en dellevering. Send venligst en e-mail til business@gomibo.com hvori ordrenummeret indgår. Så sender vi dig alt, som er tilgængeligt på lageret. Det eller de produkt(er), der ikke er på lager, vil blive sendt automatisk så snart det/de er på lager igen.

  • Jeg har modtaget en delleverance, men de produkter jeg endnu ikke har modtaget, er anført som annulleret på fakturaen. Er dette korrekt?

    Det er korrekt. Ved store bestillinger behandler vi delleverancer på denne måde. Produkterne overføres til en separat bestilling, og vi overfører betalingen fra den oprindelige bestilling til den separate bestilling.

  • Jeg har netop betalt. Bliver min bestilling sendt med det samme?

    Så snart betalingen er modtaget i vores system, sender vi de bestilte produkter. Hvis du har betalt via bankoverførsel, tager det 1-2 hverdage før betalingen når frem til vores system. Hvis du har betalt med en anden betalingsmetode, bliver din bestilling sendt med det samme.

  • Jeg har accepteret et pristilbud. Hvornår får jeg min bestilling?

    Hvis du godkender pristilbuddet inden kl. 17.00, vil bestillingen blive behandlet umiddelbart. Hvis betalingen også modtages samme dag, sendes din bestilling samme dag.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget min bestilling endnu?

    Hvis alt er på lager, og betalingen er gennemført, kan du gå ud fra at din bestilling bliver leveret næste dag. Hvis forsendelsens sporingskode ikke giver dig de oplysninger du har brug for, kan du sende en e-mail til business@gomibo.com. Vi finder så ud af, hvorfor pakken er blevet forsinket.

  • Det produkt jeg har bestilt, er ikke på lager. Hvornår får jeg det?

    Så snart produkterne er på lager, sender vi det hele samtidig. Du kan finde den forventede leveringstid på din kontoside.