Forsendelse og levering

Har du spørgsmål om forsendelse eller leveringstid? Så tag et kig på vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan bliver min ordre sendt?

    Vi sender vores pakker inden for Holland og til Belgien med PostNL. UPS eller DHL tager sig af forsendelsen af pakker til alle andre lande i Europa. Forsendelse inden for Europa er gratis. Den forventede leveringstid for hvert produkt er angivet på vores websted. Denne ændres, når du vælger et andet land.

  • Kan jeg få en ordre leveret direkte til min kunde med dropshipping?

    Ja, vi tilbyder gratis dropshipment. Når din ordre leveres direkte til slutkunden, bruger vi en tom kasse. Ordren ledsages af en pakkeliste uden priser og med dine egne kontaktoplysninger. Slutkunden vil ikke kunne se at produkterne kommer fra Gomibo. Vores dropshipment-service er tilgængelig som standard på din Gomibo Business-konto. For hver ordre skal du i indkøbskurven angive om du ønsker at benytte denne gratis mulighed.

    Bemærk:Dropshipping er kun tilgængelig for levering inden for samme land som din (faktura)adresse.

  • En del af min ordre er ikke på lager. Kan jeg stadig modtage resten allerede nu?

    Der oprettes ikke automatisk en dellevering. Send venligst en e-mail til business@gomibo.dk med ordrenummeret. Så sender vi dig alt, der er på lager. Det produkt, der ikke er på lager, vil blive sendt automatisk så snart det er på lager igen.

  • Jeg har modtaget en delleverance, men de produkter jeg endnu ikke har modtaget, er anført som annulleret på fakturaen. Er dette korrekt?

    Det er korrekt. Ved store ordrer behandler vi delleverancer på denne måde. Produkterne sættes på en separat ordre, og vi overfører betalingen fra den oprindelige ordre til den separate ordre.

  • Jeg har netop betalt. Bliver min ordre sendt med det samme?

    Så snart betalingen er modtaget i vores system, sender vi de bestilte produkter. Hvis du har betalt via bankoverførsel, tager det 1-2 hverdage før betalingen når frem til vores system. Hvis du har betalt med en anden betalingsmetode, bliver din ordre sendt med det samme.

  • Jeg har accepteret et pristilbud. Hvornår får jeg min ordre?

    Hvis du godkender pristilbuddet inden kl. 17.00, vil ordren blive behandlet samme dag. Hvis betalingen også modtages samme dag, sendes din ordre samme dag.

  • Hvorfor har jeg ikke modtaget min ordre endnu?

    Hvis alt er på lager, og betalingen er gennemført, kan du gå ud fra at din ordre bliver leveret næste dag. Hvis forsendelsens sporingskode ikke hjælper, kan du sende en e-mail til business@gomibo.dk. Vi finder så ud af hvorfor pakken er blevet forsinket.

  • Det produkt jeg har bestilt, er ikke på lager. Hvornår får jeg det?

    Så snart produkterne er på lager, sender vi det hele. Du kan finde den forventede leveringstid på din kontoside.